May 4, 2014

Apakah Beucure?

Beucure (Rejuvenation skin) merupakan krim pertama di Malaysia dan Asia yang menggabungkan Pure Vitamin C,Argan oil,Sweet Almond Oil dan Apple stem cell.Dimana fungsinya khas untuk merawat,mencerahkan kulit secara semulajadi.


Beucure Rejuvenation Skin



Nama Beucure diilhamkan gabungan BEU(Beauty/cantik) dan CURE(rawat).Proses penghasilan Beucure makan masa sampai 8 bulan.Kami sedaya upaya berikan krim hebat yang terbaik untuk mereka ada masalah jerawat,jeragat,kusam,penuaan,berminyak dan kering.

Apakah bahan bahan Beucure??

1.Pure Vitamin C (COS-VCE):

Cos--Vce merupakan vitamin c yang stabil dan tak merubah warna.Molekulnya sangat halus.Fungsinya mencerahkan,menganjalkan dan merawat kulit bermasalah.Bau Beucure seakan citrus dan wangi sebab kandungan Cos-Vce yang tinggi.

2.Apple Stem cell:

Menggunakan Swisstech formula,maka terhasilnya Apple stem cell.Ia sangat berkesan untuk anti aging atau awet muda.Serta melembabkan dan mencerahkan.Tak mustahil lepas cuba Beucure,kulit rasa tegang sebab faktor utama Apple stem cell dalam Beucure juga untuk menegangkan dan melembutkan kulit.

3.Argan Oil & Sweat Almond Oil:

Argan oil sangat popular dinegara timur tengah dan telah menjadi satu fenomena luar biasa disana dalam industri kecantikan.Argan oil boleh menyihatkan kulit dan menyembuhkan kulit.

Sweat almond oil merupakan agen pelembab yang tinggi.Disebebakan agen pelembab ini,ia dapat lembabkan kulit dan cegah kulit daripada menjadi kering dan kusam.

4.Collagen:

Fenomena baru dalam industri kecantikan Malaysia.Kolagen khas untuk menegangkan kulit dengan lebih cepat dan menggantikan sel mati dengan pantas.

5.Beta White dan Tiny White:

Untuk kesan pencerahan lebih pantas.Gabungan Beta white dan Tiny white sangat berkesan untuk mencerahkan kulit 10 kali ganda.


Beucure mampu:

  • Musnahkan jerawat
  • Hapuskan Jeragat bak peta Malaysia
  • Bunuh kedutan
  • Cuci Minyak
  • Lembabkan kulit
  • Tegangkan wajah
  • Cerahkan kulit
  • Pudarkan dan buang parut
  • Licinkan kulit
  • Sekatakan tona wajah
Siapa boleh guna Beucure?
Kandungan Beucure bebas Paraben,bebas hidroquinon dan merkeri.Ibu mengandung boleh guna.Individu tidak kira perempuan atau lelaki berumur seawal setahun hingga tua boleh pakai Beucure.

Cara pakai:

Seeloknya pakai malam sebelum tidur kerana kulit dalam keadaan rehat waktu itu.Beucure mudah menyerap dan mereawat.



Cepat cepat dapatkan krim Beucure dari stokis/agen Beucure dekat dengan anda!!!



Kalau nak Beucure FREE,boleh join contest mudah ni!!Selfie jerrr.



2 comments:

Umie Nadhirah said...

bagus entry ni, kite boleh tahu details product & bahan-bahannya :D umie tinggal nak tggu barang sampai je hehe..

SallynaSanusee said...

mcm best jer...tapi x nmpak lg mcmana tekstur krimnye...warna ape? melekit ke tak? ermmm mcm rase nak cube :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...