Mar 23, 2011

SATU DUNIA konon...

aku rasa tahun depan bila bubar kabinet nak cadangkan negara ni dengan slogan "1 Dunia " la.hidup aku ni dah macam berpeleseran di negara sendiri.jiran atas,bawah rumah kalau bukan Nepal mesti Bangla.tak pun nak bergaya dan serabut style sikit ala Ariel peterpan,Indon.

time basuh baju memang feeling cinderella you olls.baru dramatis.


hujung minggu waktu basuh baju.sekarang aku beruniform,terpaksa la basuh selang sehari uniform tuh.
kalau tidak menitis air dari jiran kesayangan dari tingkat atas warga Thailand tak sah.balik dari kelas tadi pukul 6.30 roomate aku jerit.

"sawadikabbbbbbb..tulun spin baju betul betul dulu buleh tak sebelum jemur?"

"macam ni buleh???"



bila waktu exam pula aku study dekat balkoni.balkoni la sangat..ditemani cahaya mentol kuning.mewah giteeewww.kalau mentol rosak,housemate aku gantikan dengan lilin.wah romantikkk gitewww!.
tiba tiba bunyi bising.bising ala ala manja gitewww.pernah dengar?orang tertentu macam kami je boleh dengar.bunyi minah indon dan si jejaka bangla bergaduh.yang perempuan bebel sambil tarik baju buah hatinya sampai koyak.feeling hindustan gitewww

terganggu aku nak study.skodeng kami satu rumah.

depa feeling hindustan.kami sedia yoko yoko lepas skodeng sebab sakit leher ni hah nak jenguk.


tak paham sila tutup laptop.titik.

2 comments:

cintailmu89 said...

nape ni yu?tension ngan peel2 jiran yer..saba yer..

Hakim Mahmud said...

yuyu redha je la...!!hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...