Mar 21, 2011

Dari Malaysia ke Korea via Bus Sani Ekspress

grrrrrr...sejuk sejuk...
single seat bus nombor 4.pertama kali naik bus aku buat cool tak pakai stokin padahal sejuk hanya kulit je yang tahu.aku tahu dalam bag ada stokin.aku tahu.

dalam bag penuh harta karun.cari punya cari memang ada stokin.
baik punya woookkk ada sehelai jer.setengah pasang.terpaksa la tunggu bus betul betul gelap.kalau tak malu la gua beb...pakwe duduk penjuru  belakang 2 orang..


sementara tangan tengah bermain tresure hunter dalam bag,aku terjumpa lagi baik punya barang..

apa lagi,pakai jela..gaya nak melancong ke korea gitewwwww.kejap kejap buat buat menguap.lepas tu tutup mulut dengan gloves ni.perghhhhh!!!!perghhhhh!!!lama sikit dalam bus buat gaya gosok tangan banyak kali.konon tak tahan sejuk.agak agak la kan nak keluarkan asap kepul kepul ikut mulut tak dapat,maka keluarkan haba la ikut tangan.kau ada????ngeh ngeh..



aku sejuk .kaki ni sabor jela kena pijak dek bag besar gedabak tu hah!kebas akak!kebas ni dek.
dengan perlahan aku keluarkan stokin tadi.pakai sebelah kaki pun cukup la.
janji disebelah orang nampak.

aku duduk bersila.kaki kiri dipakai stokin,kaki kanan aku tindih dengan bag.bila kebas,hilang sikit sejuk tu hah.


sampai je Shah Alam.makcik ni keluarkan asap ikut mulut.wahhhhhhh!!!!
kepul asap lalu depan muka aku.landing baik.asap rokok.


K.terengganu to Shah alam.
makkkkkk!!!!!anakmu sudah selamat sampai!!!


4 comments:

cintailmu89 said...

mak ko baca ke blog ni yuyu??

Unknown said...

feeling2 ala2 korea tuuuh!
hhihi..

Yuyu said...

iz:hahaha..tak baca tp ank2 dia bace..ngeh ngeh..hahaha

Yuyu said...

mr_mrs mikko:hahahhaa...dlm bus je dpt feeling sbb sjuk...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...