Apr 4, 2011

HAI BEBI

setibanya di kolej PITIH PITIH(PTPT) bukan nama sebenar pada tengah hari yang terik,batuk berselang seli dengan esakan mukus hingus dihidung,aku dan 2 orang kawan turun dari bas menuju ke kedai makan cekik darah  namanya.teruja pula apabila budak budak school hospitality turut makan disitu.teruja sesanggattttt taw...


keistimewaan mereka adalah sangat  suka menarik perhatian.bukan salah ibu mengandung tahu.kesian kesian.mereka berseragam hitam putih hari ni.tak kira lelaki mahupun perempuan.kami pula berseragam putih hijau persis Nurse.

"sakit!!sakit!!".mereka jerit kemudian gelak.

kami bertiga diam.rasa tawar nak makan kat situ.aku cadangkan makan kat lain sebab kami akan mengadap muka muka bajet bagus(budak school hospitality tu lerrrr).

sekali lagi aku dengar budak budak hospitality yang tengah makan tu jerit dan gelak gelak.

"sakit!!sakit!!".

aku undur 2 langkah pandang ke arah mereka.

"HAI BEBI".kemudian aku blah terus.

"oh mencarut!".

aku teruskan langkah,kawan aku 2 orang ikut dari belakang.gaya charlie's angel giteww.

coppp!!! aku yang tengah.oh puas hati aku .keh keh keh.

kami terus melangkah ke kedai makan shiro berdekatan .mentang mentang kami beruniform macam nurse,nak jerit jerit sakit pula.kau tu nama je school hospitaliy tapi kerja kat hotel.school hospitality ni termasuk juga budak budak kulinari yang suka menari nari ala drama Hotel Mania kat tv3 tu.



kedai makan Shiro tiada kena mengena dengan binatang ini.pasrah je muka dia kan?



ps:jika tak paham entry ni sila klik link link yang bertaip biru.sekian.

7 comments:

Faiz Tapit said...

owhh... ada org kacau lagi yer...
meh sini nak lempang diorang... grrr

Yuyu said...

faiz:hahaha...lempang dorang?keh3..
*terharu teruja..

Anonymous said...

tolong2..aq pun skit la...spe nak bantu??hehe

Yuyu said...

mel:aku sepak boleh la...huhuhu

cintailmu89 said...

aduh,sakit kepalaku.

Yuyu said...

iz:grrrrrrr!!!

Taufan Bin Ribut said...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...