Sep 15, 2012

KAPSUL SNE DAN KESAN PEMULIHAN

Assalamualaikum...

Sebelum ni saya ada ceritakan kelebihan SNE BEUTSKIN ESSENCE untuk para wanita/gadis gadis yang nak kelihatan sihat dan kulit berseri seri.Memang setiap perempuan inginkan bangun pagi dan merasa kulitnya sihat.

Bagaimana nak dapat rasa kulit sihat itu?so,saya cadang BEUTSKIN CAPSULE yang diformulasi dgn menngunakan ramuan unik super platinum yg diekstrak daripada pati tumbuhan dan digabung dgn penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal C02, berupaya menguraikan melanin dan kuning pada kulit dgn pantas demi mencerah dan memperbaharui sel kulit scr menyeluruh. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya badan menjadi lebih sihat dan kulit menjadi lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim2 aktif sel, berkesan utk meningkatkan tenaga. 



Selepas entry sebelum ini tentang SNE BEUTSKIN ESSENCE,Alhamdulilah banyak respon positif dari kawan kawan dan rakan facebook untuk mencuba sendiri suplement ini.

Sekarang saya nak cerita kesan pemulihan suplement wajib dalam SNE iaitu kapsul SNE.Entry sebelum ini saya telah cerita juga tentang kelebihan kapsul ini dalam tempoh rawatan(tempoh korang ambil KAPSUL SNE).Boleh klik entry sebelum ini.

Pada mulanya saya hanya ambil kapsul sne untuk ubati masalah resdung,sengugut,angin dan pembuangan toksik dalam badan sebelum saya ambil SNE BEUTSKIN ESSENCE.Kesan pemulihan saya alami lelah,sembelit,batuk dan loya nak muntah.

Setiap orang mempunyai kesan pemulihan berbeza.Ada juga yang tidak mengalami kesan pemulihan dan selepas mengambil Kapsul Sne sekotak,penyakitnya beransur pulih.Kesan pemulihan/kesan detokfikasi/kesan regulasi ni bukan kesan rawatan(hasil akhir),ia dimana fungsi badan kita berubah dari keadaan kurang baik kepada lebih baik.Contohnya:badan berasid menjadi kurang berasid.Sewaktu proses ini,tindakbalas berlaku semasa pembuangan toksin/bahan kumuh/bahan kimia.






gambar kredit :snetestimoni

Apakah kapsul SNE?
Tawaran harga RM220 pada pembelian pertama,menjadi ahli SNE seumur hidup.Harga kedua selepas ahli adalah berbeza dan lebih murah!!!!POSTAGE PERCUMAAA SEBELUM OKTOBER 2012!!!Rebut lah tawaran ini.

kod produk:10022
kandungan:500mg/60biji
No.pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia:MAL20034169TCR

Ia menggabungkan minyak biji seacbuckhtorn dengan mukopolisakarida Bio Aktif sebagai ramuan aktifnya,diekstrak dan diperhaluskan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida.Kapsul Sne berkesan singkirkan toksin dan radikal bebas,meningkatkan sistem imun,mengaktifkan sel sel otak,sistem saraf dan sistem endokrin,menyelaras dan membaikpulih sel sel badan untuk mencapai metabolisme optimum. 


PRODUK SNE berupaya merawat penyakit sepert:


  • Lumpuh/strok/saraf
  • jantung/darah tinggi
  • koma/patah tulang
  • buah pinggang/gastrik
  • sakit pinggang/sendi
  • buasir/haid/sembelit
  • kencing manis kritikal
  • SLE/Leukimia/Thalasemia
  • Gout/sakit lutut/urat
  • Asma/lelah/resdung
  • Thyroid/bisul/jerawat
  • sukar mengandung/keguguran
  • kanser/ketumbuhan/fibroid
  • penyakit kulit(psoriasis/ekzema)
  • prostat/hati/paru paru
  • masalah seksual/berat badan
  • batu karang/tidak lawas
  • penyakit yang sukar diubati
Kapsul SNE berupaya merawat penyakit seperit:

  • Darah tinggi
  • kencing manis
  • sakit buah pinggang
  • barah
  • tiroid
  • kanser payudara
  • sengugut
  • sakit jantung
  • buasri
  • gastrik
  • insomia
  • sembelit
  • radang paru paru
  • sukar mengandung
  • katarak mata
  • kelamin lemah
  • kulit sensitif
  • migrain
  • strok
  • kebas anggota badan
  • asma
  • sakit otot
  • jerawat
Cara menggunakan:Makan 2 biji pagi dan 2 biji malam sebelum tidur (semasa perut kosong)/sapu pada bahagian kulit bermasalah.



Bagaimana dia bertindak sehingga ramai pesakit pulih dengan mengambil kapsul SNE?


  • Ia membaikpulih&menyuburkan sel sel badan
  • menyingkirkan toksin&radikal bebas
  • membersihkan darah & membantu proses detokfikasi(buang toksik dlm tubuh/salur darah)
  • mengaktifkan sel sel otak,sitem saraf&endokrin
  • merawat lecur,parut,luka luka dan kudis tekanan
  • menyeimbangkan hormon & masalah kewanitaaan.


Pengalaman saya:


Permulaan saya mengambil kapsul SNE adalah bagi menolong kawan baik saya yang menghidapi Sceroderma(penyakit autoimun).Beliau tiba tiba lumpuh awal tahun ini,selama 4 bulan dia berbaring,tak boleh bergerak bebas dan berat badan susut hampir 40kg.sekarang banyak perubahan dia alami sehingga boleh bangun berdiri dan berjalan secara perlahan selama 2 bulan dia mengambil kapsul sne serta sne arthecardy.Sebab risau kesan teruk pada dirinya,saya juga turut mengambil kapsul sne.Jika dia sakit,saya pun turut rasa sakit tapi alhamdulilah penyakit saya yang biasa orang nampak sihat alami seperti gastrik,angin dalam badan dan pulih.Saya berharap perubahan dia alami semakin positif dan kembali sembuh seperti dulu.

Sekarang saya juga ingin menolong kawan kawan/pembaca yang lain jika menghidapi penyakit.Tuhan turunkan penyakit mesti ada ubatnya,tak salah berikhtiar kan.:)


Pesanan:

Anda boleh order produk SNE melalui saya dengan cara email kepada ryujan_89@yahoo.com.my atau Yuyu.lar@gmail.com atau ke facebook saya .


2 comments:

Syerine said...

Alhamdulillah, you dah baik. Memang betul setiap penyakit itu pasti ada penawarnya. How's your friend right now? :)

Oh, yes. I can see the difference after you consumed this capsule. Nampak berseri-seri, muka kemerah-merahan. I jealous, okay! ;p Harus rembat satu gak la sebab I pun ada resdung, migrain, jerawat. Tak sukanya. :( Kena kumpul modal dulu la ni, haha.

mashunah said...

Maaf nk tanya skit, kenapa lps seminggu saya ambil kapsul sne dan be, saya mengalami kekejangan di bgh belakang badan. Rasa mcm urat tergeliat pun ada. Jantung pula sentiasa rasa berdebar2. Adakah itu tindakbalas normal dan kesan pemulihan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...