Sep 13, 2012

SNE BEUTSKIN ESSENCE (rahsia kecantikan dalaman dan luaran)

Lama tak menulis blog,rasa lain macam je.hewhewhew.ok tak payah cerita lebih  lebih.
Dengan rendah dirinya,Assalamualikum semua...

Sebenarnya,ramai orang menanyakan tentang SNE BEUTSKIN/KAPSUL SNE kepada saya.Bagi menggelakkan kurang penjelasan semasa balas PM facebook gadis dan para perempuan jelita semua,saya tergerak hati untuk menulis kembali blog.Nak share rahsia kecantikan giteeww.Saya bukan cantik tapi berusaha nak mengelak dari rimas dengan mekap tebal tebal dan sentiasa inginkan kulit sihat.Ya!!kulit sihat itu penting dari ditutupi dengan mekap.

SNE BEUTSKIN ESSENCE.RM 240(Pada pembelian pertama) dan RM220 pada pembelian kedua dan RM200 pada pembelian seterusnya.Kos Postage adalah PERCUMAAAA SEBELUM OKTOBER 2012!!!

CARA MAKAN: 2 BIJI PAGI DAN 2 BIJI MALAM @ 2 BIJI SEBELUM TIDUR

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.






Testimoni Adira Af selepas menggunakan SNE BEUTSKIN ESSENCE.


Adira dan kakaknya,Emma telah promote kepada Ismaa Af.See,kulit Isma nampak natural kan?so,tak perlu mekap tebal tebal dan habiskan duit untuk mekap.


Apakah faktor utama dalam SNE BEUTSKIN?

1.Kulit kita tiada toksin yang menyebabkan berlakunya masalah kulit.
2. Mengembalikan kelembutan dan keanjalan kulit serta tubuh
3. Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru dalam badan
4. Menstabilkan fungsi hati, buah pinggang dan ovari
5. Anti-pernuaan dan mengurangkan kedut halus
6. Warna kulit rata dan memutihkan pigmen
7. Menguatkan fungsi lindung-diri kulit.
8. MENGANJALKAN BREAST DAN PUNGGUNG DISAMPING MEMERAHKN PUTINGKESAN RAWATAN KAPSUL SNE

Kesan selepas mengambil SNE BEUTSKIN?

(500mg x 60 capsules)


SNE BEUTSKIN mengembalikan kulit asal kita seperti baru lahir.Kulit tidak bermaya kembali berseri!!!


Tempoh Rawatan Pertama (1-30 hari)
- Wajah yang cantik dan berseri
- Kualiti tidur bertambah baik
- Mempertingkatkan system imun
- Kesejahteraan mental
- Meringankan penderitaan penyakit semasa 

Indikasi :- Kesan rawatan Kapsul SNE telah bermula, menyingkirkan toksin dan radikal bebas daripada badan anda. Sesetengah individu akan mengalami tindak balas yang positif (reaksi penyelarasan/kesan pemulihan). Namun begitu, reaksi sedemikian akan hilang dalam tempoh 1-2 minggu.

Masa mula mula makan,saya mengalami kesan pemulihan.Saya ambil sewaktu bulan puasa,air dalam badan kurang,mulalah jadi lelah dan semput. Sebenarnya tu kesan pemulihan sebab saya mempunyai ketidakseimbangan angin dalam badan.Orang kampung(pantai timur) panggil me'du.haha.Tak pasti nama sebenarnya.haha.Entry seterusnya InsyaAllah saya cerita tentang kesan pemulihan okay.

Sebaiknya ambil SNE BEUTSKIN ESSENCE BESERTA DENGAN KAPSUL SNE untuk kesan lebih cepat dan mengurangkan kesan pemulihan.SNE KAPSUL penting kerana ia akan merawat segala masalah dalam badan dan membantu meneutralkan dalam badan agar BEUTSKIN ESSENCE dalam menyerap dengan baik oleh tubuh dan bertindak lebih cepat.

KAPSUL SNE.60 BIJI.RM220 (Pada pembelian pertama),RM200 (Pada pembelian seterusnya).
Kos postage adalah PERCUMAA sebelum OKTOBER 2012!!!

CARA MAKAN: 2 BIJI PAGI DAN 2 BIJI MALAM (BERGANTUNG KEPADA JENIS PENYAKIT)

Tempoh Rawatan Kedua (30-60 hari)
- Berasa cergas dan bertenaga
- Wajah yang cantik dan berseri
- Pigmentasi dan kedutan berkurangan
- Kualiti tidur bertambah baik
- Penderitaan penyakit semasa diringankan dan bertambah lega

- Wajah tampak berseri dan lebih muda.Indikasi :- Sistem endokrin diselaraskan untuk mencapai keseimbangan dalaman; fungsi imun dipulihkan, metabolism pada tahap optimum. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE.
Tempoh Rawatan Ketiga (selepas 60 hari)

- Keletihan, kepenatan dan sakit belakang semakin lega
- Kulit tampak lebih lembab, halus dan gebu
- Pigmentasi berkurangan atau semakin pudar
- Pengurangan tahap gula darah, lipid darah dan kolestrol
- Peredaran darah yang optimum; hujung jari berwarna kemerah-merahan
- Symptom penyakit semasa telah dibaik pulih dengan ketara.
Indikasi :- Kapsul SNE merupakan sumber nutrient penting untuk tubuh badan anda. Ia membantu menyelaraskan fungsi tubuh anda. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE. 

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :-
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.


BEUTSKIN ESSENCE ni selamat ke dimakan?

Saya pun seperti korang sewaktu mula mula nak ambil suplement ini.Ia selamat kerana telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) No pendaftaran KKM: MAL08031430TR.Mulanya saya ragu ragu betul ke KKM lulus?maka saya telah emel sendiri ke KKM bagi mengesahkan.Korang pun boleh emel sendiri ke KKM.

IA HALAL
Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun
Tidak Boleh: Diambil oleh wanita mengandung 
Menyusukan bayi BOLEH AMBIL -2 BIJI SEHARI

nota:

Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong) 


Kandungan: Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Grape Seed Oil, Lycopene, Pine Nut Oil, Beeswax DAN Minyak Biji Seabuckthorn


Jika ingin keterangan lanjut,boleh pm/add saya di FACEBOOK YUYU MUSA.Saya masih lagi dalam proses mengambil SNE BEUTSKIN ESSENCE DAN KAPSUL SNE sebagai suplement harian.Perubahan pada kulit dan diri saya akan saya tunjukkan di entry seterusnya,InsyaAllah.



gambar sebelum adalah sewaktu saya praktikal di Hospital Tengku Ampuan Afzan dan semasa/selepas itu sewaktu raya baru baru ini.gambar diambil dalam tempoh tak sampai sebulan saya mengambil kapsul SNE.Gambar tidak edit kecuali saya letak watermark dan gabung gambar.Hehe.

Terima kasih sudi membaca :)

3 comments:

ceklala said...

kalo takde facebook cemana nak beli?

Yuyu said...

ceklala:boleh emel saya ryujan_89@yahoo.com.my atau yuyu.lar@gmail.com

norintan suhana said...

Macam mana nak jadi ahli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...