Oct 23, 2010

mandi

orang kata mandi ni bagus.jadi sejuk dan macam macam lagi.tapi gua tak suka mandi.memang dari kecil lagi gua anti dengan mandi banyak kali dalam satu hari.dalam bab mandi ni gua ada petua,ramai orang tanya petua mandi dengan gua.bukan nak berbangga ke apa tapi memang kenyataan ramai kawan gua mintak tips tentang mandi dari gua.bukan mandi bunga ke atau mandi bawah jambatan.bukan juga mandi limau dan sebagainya.cuma mandi dihari hari.


gua boleh mandi dalam masa 5 minit.3 minit pun boleh.senang saja,hanya 3 baldi air,lu boleh mandi dengan sepantasnya.mandi lama lama pun cuci tetap sama kan.janji air kena pada seluruh tubuh.


mula mula isikan air dalam satu baldi.apabila setengah penuh,jirus ke atas kepala.lepas tuh,korang gosok la gigi,cuci muka dan sabun serta syampoo.

kemudian jirus air tu dari hujung rambut.dan ia akan mengalir ke hujung kaki bukan?

lepas tu,isi lagi sekali air kedalam baldi.masa ni boleh la korang menyanyi dengan gembiranya.belek belek muka kat cermin.berangan sebentar macam dalam iklan LUX.

last sekali,apabila air sudah penuh.jirus kesemuanya ketas kepala dan seterusnya,sekarang kita baru mengguna 2 baldi air.

seterusnya,1 baldi air yang tinggal tuh jirus lah kesemuanya kebadan.atau jirus ke lantai untuk cuci bilik air korang.

shah rukh khan jadi model lux?omaigooooooodddd...
omaiiiigoddddddd...


p/s:sorry yek,taktahu nak update ape..

4 comments:

mia said...

hahahaaa.....huwa..hebat cara yuyu mandi ni..kagum gile mia..hahhaa.grrrrr

yuyu said...

haha..tq2...
klaw kgum nk bkak klas memandi lah..haha..
jom join

+d.O.Y.A.h+ said...

abg shahrukhhhh! seksi ketiak ;p

yuyu said...

huahuahua..
tu yg mahal tuh..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...