Oct 30, 2010

muka saya macam siapa?

balik dari belajar memandu terus bukak tv tengok Fukuchan kat Astro CERIA.
agak agaknya la kan semua nama chan kat belakang bodoh bodoh dan sengal sengal kan?
kah kah kah..

FUKUCHAN!!!!oh yeahhh

fukuchan ada 2 orang kawan.
yang aku ingat fukuchan jer sebab tu nama cerita dia
aku bagi nama la senang.sorang nama kuku,sorang lagi nama kiki.
serius tak ingat nama dorang.


yang kuku ni belek album lama..
"tengok ini siapa?"

"hah!ini awak".fuku dan kiki jawab


"bukan bukan,ini emak saya".kuku jawab


"muka awak macam emak awak lah".kiki bersemangat cakap.

"muka saya pula macam ayah saya"kiki cakap lagi.

"kalau macam tu,muka saya macam siapa?emak pun bukan,ayah pun bukan".fukuchan gelisah sebab muka dia tak macam mak bapak dia.


fukuchan balik rumah tengok album.lebih kurang macam ni lah ceritanya.

"muka saya macam atuk saya lah".yang 2 orang lagi dengar.

"kalau muka awak macam atuk,jadi awak ni anak atuk lah."salah sorang jawab.


"kiranya emak saya tu kakak saya lah."fukuchan pandai pula buat peta minda keluarga dia.


"wahhh akhirnya awak ada kakak!!!!".kawan dia dengan suara happy gila cakap kat fukuchan.


muka saya pulak macam siapa yek?? 
*suara macam fukuchan*


ini ayah saya...


dan ini emak saya



hah!ini lah saya..cepat cepat kawan kawan.
tengok lah saya macam siapa???


p/s:credit to facebook adamaya


10 comments:

Pat said...

hah. nampaknye budak tuh ade konflik identiti. haha

yuyu said...

haha...jom tolong dia..jom lah...

yuyu said...

haha...jom tolong dia..jom lah...

Pat said...

nak tolong cemane? agak-agak bole buat sate tak? haha

yuyu said...

haha...
nak buat sate tuh boleh memang la susah tp lagi ssh nak tangkap bdk nih..
dia katun..ko masuk tv la amik..pastu bela..

~SukEMakAn~ said...

xsame pon mcm adam ngan maya
heeeee
=p

nur choki choki said...

eh nape letak gambo sy kat cini?
malu laa...
hihi..

yuyu said...

sukemakan:klaw camtu saya ni anak orang lain lah...anak uncle dani..

coki2:eh2 gambo awk ker?ni gambo sy la...awk yg atas tu ek..kwn fukuchan??hik3

bukudiarysofea said...

muke ko macam yuyu!
betol lah sama!

ahahaha

yuyu said...

muka yuyu macam mia sara..


kn?


sejibikkk....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...