Oct 15, 2011

Konsert suara kami astro- gambar

Minggu lepas dan lepas dan lepas aku pergi konsert suara kami dekat Stadium Merdeka. Hamzah Ian dapat tiket free. So, aku tumpang sekaki join. Terima kasih Nuffnang kasi tiket free kat Mejah!!!!! Layan gambar jela. Jom jom..*tarik tangan*


Hai saya Yuyu. Tak perlu kot kenalkan Maria Elena kat korang. Sekali lagi 'Hai !!!saya Yuyu'.








Ini kakak kesayangan saya. Beliau berjaya turunkan berat badan 6kg seminggu. Inginkan tipss? Jom ke blog beliau. Disebelahnya blogger lucah abad ini. 





Faizal Tahir yang sangat aktif dipentas, dia kesana kemari siap panjat tangga lagi tu. Woahhhh!!! Hebakkk arrr. Mula mula aku kagum gila, rasa nak loncat loncat je nak tengok dia . Orang depan aku semua tinggi tinggi macam mat saleh, sebab tu kena loncat, bukan sebab aku pendek. Bukan. Best gila tapi bila aku tahu Pejal Tahir miming mulut, aku mengeluh ''e'eleh mamat ni, baling tali pinggang kang!!" . Lepas baling ambil balik.


Ini gambar belas ehsan Heidi Shafiq. Kamera aku tak dibenarkan masuk ke dalam stadium. Sobbbsss. Sebelum masuk dah hujan, beli la baju hujan sepoloh hinggit. Nipis je macam legging (nasib baik tak ketat macam legging) . Aku angkat ketiak skit dah koyak. Ayoyoyo ama apa.


Selepas teguk air hujan dua tiga titik dan aku asyik menguap je dalam ramai orang, baru aku sedar bahawasanya tengok bola lagi syok dari tengok konsert. Sungguh tak tipu. Kalau tipu pun sikit sikit je.


Ok tata babai.



16 comments:

Akim Iqbal said...

Hahahaha. Blogger lucah.. Mana ada lucah la

kim heeruul said...

wah wah wah..dpt jumpa cik.epal dengan maria elena tu.

kunci locker said...

hahaha...bestny tgok konsert..fuyoo..ada cik epal...bagus la..untuk la jln2...hehehe...kan dah kne pakai bju ujn...wakakaka

Anisa Hang Tuah said...

puyo..dapat juma minah jutawan

sarah mohamad said...

wahhh bestnyaaa .. hari tu tak sempat pergi :(

Raden said...

aku akan cipta baju hujan yg ketat macam legging. kau kene jadi model aku

hamzah ian said...

post la tahun depan.

JIJI YU said...

ni2..apakata ko betolkan lafaz istighfar engko

DuniakuAbstrak said...

syok ni

sYafIk-wAy said...

wahhh untung laah , ak gak g konsert !

tapi kan bile tgk mejah macam faizal tahir pulok . betul ke ?? haha

L said...

amboi.. bloger lucah diberinyaaa. huhu

nk taw 6 nikmat dunia?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-nikmat-dunia.html

Nur Aischa said...

wahhh bestnya, semua blogger retis ada :D

putra87­™ said...

waaa.. bestnya p...

p/s - pdahal p gk.. :P

YOUsoF said...

Tak dapat hayati entry ni sebab aku tak pernah pergi tengok konsert macam ni. haha





Blogger lucah ke, bloggger lawa ke, penyanyi glemer ke... Manusia tetap manusia, ada kelemahan masing² (merujuk kepada FT nyanyi miming) HAHA

EZAN IDMA said...

wah. mejah. stylo tu haha

ain dzaya said...

wahaww..seronoknye dapat jumpa ramai blogger =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...