Feb 14, 2012

valentine





Tak nak cakap banyak, cuma nak tanya adik ni guna kamera jenis apa??? kat taman permainan mana ni ye??? Macam menarik. Barangkali adik terpengaruh cerita korea atau iklan tivi yang main pusing pusing seronok dengan kamera tu. Sebab tu asyik pegang kamera dan buat mimik muka sambil pusing pusing tanda bahagia. Lupa la iklan apa. Hew hew hewww. Blewww blewww bleewwww. 


Oh lupa nak tanya, lagu ni tajuknya apa ???

13 comments:

kak pah said...

Bajet jelita la tu duk edjas rmbut je aku tgk..apo nk jd nieh...moga temui la adik2 jln yg benar ye.

YaYaNsMuM said...

amboi...teenager skrg...huhu...

PiruzaChan said...

tajuk lagu : Don't Let Me Fall, by Lenka

nia marlissa said...

best lagu nih :D

PaK PiS said...

kurg didikan gama mcm ni la jadinya...

♥CIK SHA♥ said...

tak bleh tgk pon..dah private..

-gedek! said...

bayak sangat tengok cerita hindustan ni...

haha

wanabee said...

alohhh ..
guwa tak dapat view lah...
-___- wuuuuu

Ain Zulaikha said...

laaaa ropenya mau bertanya ya hahahhaa

cikwahidaidris said...

errrrr.

the puffy clouds said...
This comment has been removed by the author.
Ain Dzaya said...

xle view..
baru nak tengok!wuwuwuwu


Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

Ain Dzaya said...

xle view..
baru nak tengok!wuwuwuwu


Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...