Sep 19, 2014

Magic

[Magic]

Bila kami suami isteri join bisnes,memang kami gila gila dahagakan kejayaan dan nak tahu serta ikut step bagaimana mereka berjaya.

Di MMM tempoh hari,dari hari pertama saya dah cakap kat suami."walau macam mana cara pun ambil lah peluang duduk dengan jutawan kaki printing.Belajar walau dapat sedikit elmu dari beliau".Tuan Abdul Basit sama seat dengan kami.Cuma nak duduk sebelah belum rezeki.

Boleh dikatakan tiap kali pintu dewan nak bukak,husband orang pertama masuk.Bila dalam dewan,saya intai kat mana dia duduk.lepas balik kelas saya akan tanya sebelah siapa duduk dan apa yg dipelajari.(macam mak tanya anak balik sekolah gitewww)

Dan...
hari last,sessi last saya terkejut suami dah pakai tag Abdul Basit bila keluar dewan.Ya Allah syukur alhamdulilah Allah tolong bagi rezki dlm bentuk Elmu.Kalau Boss besar tak benarkan,tak dapat.

Siapa nak tahu elmu yg beliau sampaikan???Kalau ada nak tahu baru saya cerita.Jeng jeng jeng!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...