Sep 17, 2010

album artis dahulu kala

pagi nih aku kumpul gambar yuna and her band,dapat la 1 album.cara kumpul mudah saja,belek jer gambar dari sebuah fb,then copy.gambar gambar nih sebagai koleksi  peribadi jer,aku takkan jual dan jaja.ececehhh...hehe

korang pernah dengar tak pasal jual gambar artis?fuyoooooooo...
ni bukan gambar dari paparazi ke apa.bukan juga gambar setanding beckam dengan bini serta skandalnya.bukan jugak gambar sulit menteri menteri dan kerabat kerabat diraja...


semua bukan.apa yang tak bukan pulak?

masa dahulu kala,umur aku 6 tahun,aku pulang dari mengaji al quran.berjalan jalan lah dengan kakak ke rumah.on the way tuh mesti jumpa seorang kakak gila yang berangan jadi cikgu dengan pegang buku dan pen sambil pakai skirt.mekup dia fullamakkk!sumpah tak tipu.betulllah.memang port dia suka lepak tepi jalan raya aku nak balik dari tempat mengaji.lepas port kakak gila  tuh ,ada pula tempat orang berdagang  menjual beli.nama kedai nih kedai buku.apa susah sangat kau nak cakap dari awal tu kedai buku jer yuyu!sesaja aku nak tulis panjang panjang.


sekarang bayangkan ditepi jalanraya,seorang kakak pakai skirt,pegang pen dan buku ala ala cikgu dan membawa rotan.tukarkan pakcik kerusi nih dengan kakak jelita tuh dan 2 orang doktor tuh aku dan kakak.kakak tuh cantik.aku tak tipu.sekrang tak tahu dia wujud ke tak lagi.orang macam ni la ahli syurga.tak diberi akal.


masa nih aku 6 tahun dan kakak aku dah masuk sekolah menengah kot.dia 8 tahun lagi tua,kalkulator plisss....
dia dah khatam masa nih,cuma tolong ambil aku dari mengaji la.baik kan?sanggup redah jalan bersimpang siur semata mata ambil adik kesyangan.sebenarnya hari tuh jer dia ambil aku okay!semata mata nak beli gambar ZIANA ZAIN kat kedai buku dan majalah tuh.ada jual gambar artis wooo kat situ.kat kampung kau ada ker?betapa kuno nyer kakak aku sanggup beli  gambar 5 posen sekeping.memang nampak real la kak Ziana posing ala ala model gituh.kalau tengok sekali macam kita jumpa sendiri Ziana zain dan ambil gambar guna kamera pakai Kodak tuh.masihkah kau ingat?


kamera ni kira lagi maju dan maju la dari kamera aku maksudkan.kat rumah ada lagi cuma tak beli kodak.cuci mahal lorh.


mesti dia tunjuk kat kawan kawan sekolah camni..

''aku ada gambar ziana zainnnnn"..sambil buat muka berlagak sekali excited.


lebih kurang macma nih la posing kak ziana.tapi dalam bilik mekup dan gambar sebelum kahwin.masa dia ngetop dulu dulu.sekarang kau cuci gambar nih masuk album.macam kakak aku buat dulu.kah3


p/s:dulu zaman ziana zain,sekrang kena cuci gambar taylor swift la nih?
macam pergi hollywood then ambil gambar beliau lepastuh cuci kat Malaysia.amboiiii kakk....
kau sorang jer yang rasa macma nih yuyu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...