Sep 17, 2010

entry untuk kesihatan yang sihat

sekarang dah sampai Shah alam.subuh aku sampai.thanxs chuei sanggup bangun then ambilkan si anggun nih.kah3.letak jer bag terus online.then?mestilah peluk kesayangan dulu,kak eton(gitar first aku,sekarang milik sepenuhnya oleh geearif).mak enon (gitar 2nd aku) tak disentuh pun sebab cilaka punya pasal sorang jantan nih putuskan tali dan ganti tali salah.hanjeng kan?sampai mati aku tak maap!bukan dia nak mintak maap,tapi hina pulak aku.ciss,tak ker babi?kannnn?rasakan sumpahan aku!


debaran final exam makin terasa.
balik kampung langsung tak sentuh buku as usual la kan..
raya oh raya.


nampak tak buku lifelike drawing?buku idaman tuh dari kecik.aku pernah curi dalam library sekolah 1 tapi bukan buku drawing macam nih,dia nipis jer but nice.buku nih tak berani plak aku ambil,setakat pinjam ok lah.zaman sekolah zaman nak membesar,biasalah kan?kah3

p/s:tajuk tiada kaitan dengan entry.kah3...
mulut aku memang takde insurans bila berjumpa manusia perangai jelik macam kau!
babai...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...