Sep 8, 2010

hati perempuan

''perempuan boleh maaf tapi tak boleh lupa''.
korang pernah dengar tak ayat ini?macam itu jugak la hati perempuan.kalau laki laki dia sayang hancurkan hati dia,dia akan sabar dan dan sanggup bertahan tapi pada satu tahap dia rasa lali dan hati jadi keras,kau wahai jantan jangan dekatinya dan mintak maaf.tiada maaf bagimu.wahai laki laki nak ke seorang sumpah kau akibat kau curang dengan dia.ayat dia biasa biasa jer macam ini.


''aku sumpah kau takkan bahagia dengan mana mana perempuan sebab perbuatan kau tuh!''
amacam bro?baru sikit nih.kena sumpah je pun.tu pun kalau mulut dia masin.


lagi kak?


''tiap titis airmata aku mengalir sebab kau,tiap tu jugak la aku tak maaf kau.''

ni pun sikit jer.setakat tak maaf,apa la sangat kan?



curang la lagi wahai jantan.ambik kau yang ini

''aku sumpah kau mandul,Ya Allah kabulkanlah doa hambamu ini''.
sesungguhnya doa orang yang dizalimi dimakbul tuhan.kau curang dengan dia,kau tipu dah kira zalim dah.tambah lagi kau buatkan mak bapak perempuan tuh risau anak tak sentuh nasik pun,makan apatah lagi.


''kalau aku tak mampu maafkan kau di dunia,tuntut aku diakhirat''.
jangan main main....jantan di luar sana,bersedialah kena sumpahan yek gara gara perangai korang.kah3..



jangan fikir positif yang hati perempuan lembut,boleh dipujuk.perempuan sesopan Nur kasih pun perlu masa maafkan Adam.tu pun kalau berubah macam adam.kalau tak?go to hell la kau!



perempuan ini bagi hati pada seorang lelaki

namun lelaki itu hancurkan hati seperti ini...



sepanjang umur aku hidup setakat ini,tak pernah lagi aku dengar seorang perempuan maafkan seorang lelaki akibat kecurangan,penipuan.itu boleh jadi FAKTA sebab aku seorang perempuan.

4 comments:

syuE said...

SETUJU!

kal0 nak mandul main2 la ngan pmpuan..HAHA!

yuyu said...

hahaha...tudia..takdak zuriat
la hg jwabnya laki laki..hehe

desperate mama said...

sangat setuju.....!!!!!!!!!!!!!!!

yuyu said...

yeAY!ramai yg setuju!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...