Sep 8, 2010

kisah datuk sosilawati

aku tak tahu patut ke tak aku jaga tepi kain orang.kes ini dah macam kes negara dah.kemana mana aku pergi mesti bercakap pasal beliau.disebabkan aku perempuan dan dia pengasas kosmetik,maka aku tertarik la nak tahu.cehhh yuyu!ingatkan kau nak cerita tapi sekrang nak tahu!maap yek kawan kwan.


aku sebagai pompuan nih bangga bila ada perempuan jadi jutawan.jumlah kekayaan 100juta kot,mau tak gigit lidah aku bila dengar,terus ulser.tudia....I tell youuuuu....kak melah pun baca paper serius semcam bila tahu kaya Sosilawati nih.tak tergugat ke abang abg luar sana?hehhee


berita kehilangan dia aku tahu kelmarin,nampak sangat kau tak berkembang yuyu.tu pun sebab ayah aku langgan kosmo hari hari.duduk shah alam jangan harap nak beli surat kabar,dah nama pun aku kedekut.beli kertas pun kedekut juga ke,tak suruh beli kayu lagi tuh.apa kau merepek nih?sudahhhh!


kesimpulannya,bahaya jugak jadi orang kaya nih.harap2 dia pulang dengan selamat ke famili nya.amin.



datuk,pulanglah di hari lebaran ini.

2 comments:

Said Saiful Fazli said...

kesian dia.. kan?

yuyu said...

a'ah...al fatihah utk arwah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...