Nov 27, 2010

ibarat mati sebelum baligh

masalah masalah masalah.
broadband aku ni kena tekan lama lama baru dia on hijau.
tu pun berjanggut aku menunggu nak klik new post untuk entry baru.
terasa sawan sekejap.
arghhh bukan sekejap tapi bertahun aku rasa.
senget punya beruk CSL.
lu nak mati pun biar la mati sebelum warranty tamat tempoh.ni tak.seminggu warranty tamat  lu buat hal.
tak guna!


*******************'


ibarat mati sebelum baligh = berukben tak berfungsi sebelum warranty tamat tempoh.ada can la juga aku nak tukar baru.

berukben mati  selepas warranty tamat= mati bunuh diri.tak habis2 menyusahkan.


jahanam!huhu...

nak berbelogwalking pun tak dapat

2 comments:

Anisa said...

berokben is lembab mcm babun
mari jgn register

Yuyu said...

aku rase nk register stemix la plak...
mai cni kasi aku 200hinggit nis...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...