Nov 23, 2010

terasa mahu blah

aku dah fed up hidup di tempat sekarang.arghhhh!tak boleh tak boleh macam tu!!!terasa muka jadi petak.malu menebal.mahu pulang ke kampung.taknak datang sini lagi.cepat lah masa berlalu.mahu forward setahun lagi.pakai lab coat dan masuk lab.balik ke rumah drive sendiri.orang kenal aku sebab aku .petang petang makan goreng pisang.malam malam makan mee goreng basah.pagi pagi pekena milo free dari mak.fuhhhh!!!


serius!!aku dah tawar hati.aku dah meyampah.aku dah muak!!!errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................


p/s:terasa macam budak gedik taip entry camni.

4 comments:

Anisa said...

rilex2
jangan menyampah

:)

Patu said...

damn. u look sick. haha

Yuyu said...

okeh2 aku bgn semula...huhu

m i a said...

awat yang..lame xsinggah sini..yuyu shah alam katne ek??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...