Nov 18, 2010

klon erra fazira

guwa beraya di kl tahun ni.tumpang rumah mak saudara.kawan guwa ikut.guwa kasi nama la senang kat dorang.sorang timah,sorang lagi bedah.
.dorang guwa punya classmate.menyebuk je ikut guwa.guwa malas layan.guwa setuju jer.disebabkan tidak puas hati kasih sayang makcik berbelah bagi kepada guwa akibat dorang muncul,so guwa conquer katil masa tidur.terpaksa la timah dengan bedah ni bangun awal pagi akibat tidak selesa ditendang dengan sengaja.


okay cukup la guwa perkenalkan dorang pada lu ollsss.kan tak pasal pasal kasih sayang lu ollss terbagi bagi juga untuk guwa.fuhhhh!!!


masa guwa blah dari rumah makcik tadi,guwa bawa la bedah dengan timah ikut jalan pendek.shortcut.tiba tiba guwa muncul dari celah kereta penghuni flat tersebut.tiba tiba juga guwa terserempak dengan 2 pakcik.

"macam erra fazira la adik ni.budak sekarang manis manis la.cantik macam erra fazira".

pakcik ni tiba tiba pula kan.kembang lubang hidung guwa.dah la guwa memang minat erra tuh.macam mana pula dia parasan muka guwa pun macam erra juga?tapi kembangan guwa hanya sekejap sebab...

"fuhhh.tengok yang tu pun manis manis juga.cantik."
pakcik tu tuju kat bedah dan timah.apesal pula pakcik ni?nampak sangat pakcik ni tak ikhlas.yela,kalau ikhlas puji mesti puji kat guwa sorang je,sebab memang guwa semanis erra fazira pun..fuhhhh!!


"okay pakcik sekrang nak rendang ke ketupat ni?"guwa bebel bebel sambil bawa plastik macam macam makanan.nak puji pun beragak la.guwa dengan t-shirt  pakai semalam,bertudung senget ,muka berkerut,bau semacam je.fuhhhh!!

sambil jentik hidung,dongak san berjalan kedepan sambil biarkan bedah dan timah dibelakang.

kalau lu nak tahu guwa cantik tak.lu tengok kak erra fazira jer.dia macam guwa la.cuma hidung guwa bulat,mata bulat dan pipi macam buah kelapa je.


ni timah dan bedah bukan nama sebenar,masa ni kami kat mayfair.lu tengok dorang posing muka bawah meja.lepas ambik gambar dorang guwa terus pitam.
sebab sayangkan dorang guwa rela pitam.
omaaaaiiiiigooooddd!!!



4 comments:

Pat said...

sadisnye muke lu same ngan minah tu. wakaka

eiela said...

bagus lah tuh ade orang kata kita macam erra fazira. terima je,,nanti meletup macam erra, ha terbuka mata semua orang.

mia said...

pastu, klon erra mane pulak?xnmpak pon kat bawah meja?hehehe

yuyu said...

muamuamuaaaaaaaamuaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...