Feb 19, 2011

Aleesya and her sunglasses


sambil sebelah tangan urut tapak kaki yang gatal nak memanja dengan krim susu kambing perniagaan warisan a.k.a minyak angin a.k.a losyen la buat aku yang sentiasa keluarkan angin.mahu order angin?
boleh sajaaaaa (nada serak gaya  suara stacy).
dalam sendawa erkk erkkk tuh,rindu pula kampung halaman nun jauh beribu batu.terbelek album kenangan silam 3 minggu lepas semasa bercuti poya sakan bersama anak saudara sulong,Aleesya.
sadis sadis,kenangan kenangan. (tone suara sila rujuk kepada movie hantu kak limah balik kampung bala,bala,balasan balasannn.sekian terima kasih)


hei budak,pandang depan la...penat aku senyum.pandang depan!!!

hah!sudoh budak ni dah dapat sepek mata hitam...hidung tu kembang kuncup je takut jatuh mata belalang dia.


konon konon tertidur padahal mata bukak.apa kau ingat aku tak nampak???
sebenarnya acha (aleesya ) risau sepet mata htam tu jatuh.penat tahu nak kasi mantain benda alah ni kat tengah batang hidung.

pandangan sisi.


jangan kau pandang bawah.atas je dibenarkan.duduk meneran ke apa hah?

panas la mama.silau.silau.silau..ouchhhhh.
kami baru sampai kat warung tepi pantai Teluk Ketapang,Kuala Terengganu untuk memenuhi keehendak anak anak lemak meratah segala biantang laut di warung atau restoran atau nak kelessss lagi 'hotel' disini.
iyer iyer je kan kau yuyu..

okeh sekarang I diapit bodyguard yang terpaksa disembunyikan muka bagi menjernihkan dan tidak mencacatkan gambar I.


bersama penaja.

mana order ni tak sampai sampai lagi?gua lapar ni.lapar.


fuuhhh lepas dapat.dengan gelojohnya kasi meja makan.


selingan sikit.ini cikgu shida.oppps.mamposs aku dikerjakan nanti.silap2.ni anty zila.makcik aku la.dipaksanya juga acha buat peace.tak ke menderita dan memalukan budak tu sebab sampai nampak pampers skali?

takleh nak katoo apooo dah.dirasuah gula gula pun tetap taknak buat 'peace' jugak.


sesampainya aku di Shah Alam,ternampak la seluar jenis macam ni kat petronas sebelah rumah.mahu tak gediks aku gaya suka sangat la budak budak pegang seluar ni dan terus bayar.lupa pula tujuan ke Petronas bukan untuk membeli dan belah tapi untuk pinjam mesin ATM untuk mendapatkan duit sringit dua.


selepas beberapa minggu bersulamkan rindu,kakak aku pun MMS la gambar.kau tengok!!!tetap spek mata lapan belas ringgit tu jugak  nak bergaya bergambar.tak berubah yek kau budak.










19 comments:

Patu said...

kejam
sampai hati buat budak kecik macam tu
:)

yuyu lar said...

patu:sampai mati...lalala

yuyu lar said...
This comment has been removed by the author.
cik pulau said...

mak aiii.. beso nyer spec...
hahaha..^^,

yuyu lar said...

cikpulau:takleh nak kato apo ngn bdk ni ble dpt spec..haha

saya syamimi said...

yuyu , pas ni beli suar yang ada i lurve kak yuyu lah pulak! hahahah..
godek2 pungung aleesya nama yuyu.wee~

yuyu lar said...

mimi:kena buat sendiri la jawabnye.jenuh nak cari nama yuyu..hahaha

alinac lover said...

olo comel pakai spek mata besau!

yuyu lar said...

alinac:yg besau jgk dipilihnya...hehe

ieka darlink said...

comelnye rambut aleesya! macam sailormoon! :)

yuyu lar said...

ieka:hahaha..sailormoon tiru alessya tu buat rambut camtu..hehe

Adzriel AB said...

baby girl memabg suka bergaya..

yuyu lar said...

adzriel:baby boy pon tak kurangnya jugakk.hahaha

akmalhilmi said...

swngal ouh
huhuu

yuyu lar said...

akmal:aku trasa nak menyanyi je...lalalallalaa

mian said...

haha.kiut miut betol dak kecik tu =)

yuyu lar said...

mian:hahahaha..dak beso plak???
nak juugak yek kau pendekkk

bukudiarysofea said...

aku rase aleesya ikut perangai ko la yuyu beby. tp dy sgt comel !

yuyu lar said...

part comel je kot dia ikot aku babysara...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...