Feb 22, 2011

menghadapi ujian dikeesokan hari

kawan saya sibuk buat nota.belek nota.saya pula membaca kulit depan buku ,seterusnya menghayati kulit akhir buku.membaca dari kulit ke kulit lah katakan.yang tengah tengah saya skip.ala macam tengok drama korea.

macam la aku tak tahu antara korang yang excited nak tahu ending tu siap tengok episod last awal awal lagi.eleh....kan kan kan??




motif update blog:
mengumumkan mulai minggu depan aku exam final!!!


tulisan siapa ni hah???

cantik.kemas.

kemas.cantik.





7 comments:

Cik Pulau said...

gud luck yer..
all de best..^^,

Yuyu said...

tq cikpulau=)

Patu said...

ingatkan akak yuyuyu bela cacing. tulisan die rupenye
wahaha

nazirulhazwan~ said...

bad luck babe.hahaha:P
tulisan ang ke tu?serius buruk;p

Yuyu said...

NZ:awat plak bad luck??sampai ati ang..hehehehehe...

buruk?aku rasa kemas jer...keh keh keh

Un Phat Lee said...

oklah tu.namepun note.ehe

Sarah and Faiz said...

tulisan koke tu babe? serius lawa. LAWA habis!! xDDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...