Feb 21, 2011

saki baki daki

apa kau rasa kau cantik upload gambar macam ni?jawab!!! jawabbb!!

semalam,mesin basuh tolong cuci saki baki daki diuniform aku.selepas 45 minit aku pun jemur.selepas 4 jam baju pun kering.

"alaammmaakkk!!!baju uniform aku jatuh masuk longkang!!!"

sepantas 2 minit aku geledah longkang.Dalam panas terik aku ber'sweater' konon nak cepat gantikan baju amoi buat pergi pasar malam.

ade kesan hijau diuniform putih tu.
"ohh lumut".gaya patrick.aku pun serta merta taruk dalam mesin basuh housmate aku.
"hah!!!cuci la kau!"

sekembalinya aku ke ampaian,kot kot la ada baju terjatuh lagi.cari cari.kau tahu aku jumpa 2 pasang uniform aku sedang bersenang lenang ditiup angin dijemuran.
"habis tu siapa punya uniform aku baik hati la sangat pergi basuh tadi?".bebel la aku sorang sorang.

selidik punya selidik tuan punya uniform tengah tidur di baringan.
kesian tahu anak anak lemak aku dibakar dek panas terik dalam longkang tanpa atap.

ps:harap kau mengerti lah kenapa aku upload gambar diatas sedemikian rupa.uniform aku kebiruan ala ala baju baru beli tapi housemate aku punya keputihan seakan susu sedikit warnanya.sepatutnya sebelum ambil aku scan dulu warnanya.alamakkk!!!!kenapa terlalu berterus terang ni??

apa kau ingat kau tutup mulut orang lain tak tahu la gigi kau jarang???hah!!

8 comments:

cik pulau said...

ahahahaha..
cik pulau nak gelak puas-puas..
siannya.. camne leh tertukar tu.
ishh2..^^,

Syafiq Rosli said...

eh kos ape ye..yuyu lar

yuyu lar said...

cikpulau:kesian weh..gelak lah lagi..aku siku jugak kangg....hahahahaa

yuyu lar said...

SR:medical lab tecnologist a.k.a makmal perubatan..kah kah kah...

Patu said...

kenape buat gaye comtel gitu? wakaka

yuyu lar said...

comtel ker?akak tak rase pon comtel...wqakakakaka

bukudiarysofea said...

kenape kene pakai tudung kaler hijau daun pisang muda?? ish ta puas hati ni. hahaha

Anonymous said...

sama kos la..blaja kat ptpl shah alam ye?sem berapa dah nie?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...