Feb 20, 2011

tempat paling seram

boleh tak aku kembali normal?mahu feeling dalam berkarya?berkarya tuh.watde?okeh2 tukar,
mahu feeling dalam menaip .tukar 'gua' boleh???cehhh.kena mintak keizinan jugak tuh.sengsara hidup.pedih pedih ulu hati.

gua duduk sorang sorang.pikirkan masa depan.siapa suami gua?siapa anak anak gua?siapa bapak mentua gua?siapa mak mentua gua.siapa siapa?


gua pikir lagi.kalau ada anak,mesti dorang suka cerita kartun.gua benarkan semua cerita kartun dorang nak tengok kecuali tiba tiba dorang cakap 

"mummy mummy,gua nak jadi detective conan"

confirm gua telan air liur dan kasi ceramah

"lu nak ke hidup dalam kawasan penjenayah je?belom dapat menantu lagi,kau dah mati.tak bersambung la zuriat aku."


picture credit to mr google

ps:nasihat aku buat conan...sudah sudah la jadi detective..tiba tiba emo.watde?




3 comments:

Patu said...

kenape akak yuyuyu marah abang konan?
saye peminat die tau tak!

yuyu lar said...

tahu tahu tp die slalu membahayakan diri sendiri..akak tak suka...ngeeee

bukudiarysofea said...

"mummy mummy,GUA nak jadi detective conan"

anak ko cool ah! haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...