Jul 31, 2011

Menjadi lagi bijak

Jika aku baby sekarang, aku akan membesar dengan geliganya kalau ibu kasi minum susu yang baik macam dalam iklan tivi tu. Mesti bila besar aku jadi bijak. Takde lampi lampi dah.




Petah berbicara di khayalak ramai.



Dah pandai masuk hutan sambil bereksperimental.




Tiada lagi jangkitan bakteria /virus dengan bahan daya lawan jangkitan yang ada dalam susu . WOW!!!!




Boleh main puzzle dengan mudah. Mesti selalu menang hadiah.




Boleh main piano sebelum tadika. Boleh tuju lagu/mainkan lagu pada usia muda lagi. Umur 8 tahun dah boleh masuk realiti show macam akak abang suka sangat sekarang ni.




Paling penting cukup nutrisi dan tidak pendek macam budak dalam gambar ni. Mungkin tinggi aku bila dewasa betul betul adalah 175cm dan bukanlah 153333 cm. Pandang orang pun sipi sipi je guna hujung anak mata.



Terima kasih ibu kalau terbagi saya susu lembu dulu. Tapi susu dulu dulu tak berkualiti macam sekarang la bu.


ps: saya rasa sebelum exam saya perlu minum susu susu diatas. Iklah oh iklan. Berpengaruh kau yek.


Kecelaruan identiti kejap 'saya ' kejap 'aku'. Kejap rasa diri kecik baby lagi, kejap rasa besar macam besar mak baby time tulis entry sebulan dalam draft ini. Semput kau baca ayat aku panjang panjang kan.


Oh ya,sebelum tu nak ucap...
TAHNIAH pada nenek pesbuk saya , Kak sumijelly dapat hero keempat 2 hari lepas. InsyaAllah  lepas raya saya datang tengok bawak hadiah senyuman manis bersama ayah pesbuk saya.


5 comments:

hamzah ian said...

yuyu comey doh

Akim Iqbal said...

keajaiban terjadi di tiga tahun pertama.

selamat berpuasa said...

yuyu comey doh~hamzah ian july 31 2011

entri ni ada iras2 entri tapit..sweet je korang ni =P

Admin said...

selamat berpuasa..follow blog ni & add FB

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/selamat-menyambut-ramadhan-berpuasa.html

Yuyu said...

mane ade iras2 eh.aku lempang gak mu ni kebal.huh!

ngeh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...