May 11, 2011

HOT COLD

Assalamualaikum...


Selain daripada lambat pikap(lampi),rupanya rupanya aku ada sifat istimewa lain.Iaitu suka ceritakan perkara yang sudah lapuk.Contohnya pasal header hasil kerja kaler kaler dalam Paint.





Kau tengok conteng conteng kan?tapi bagi aku penuh makna tahu.Bila penuh makna tu terus cakap perlahan dan lembut.Tunduk dan lap hingus.Maknanya apa?Bukan Hot & Cold tu lagu Katy Pery ke?Menangis beliau kalau tengok header ni.Aku sedar ni lagu Katy Pery lepas Nisa kay cakap.kah!kah!kah!

Lepas tu baru aku sedar rupanya selama ini aku asyik dengar lagu zaman 60-an,70-an dan 80-an je.Gila kuno.Lagu Ramlah Ram dan Zaiton Sameon je aku layan,memang la tak sedar yang Katy Perry wujud.Sadis sadis.Kak Melah dan Kak Eton lagi glamour rupanya.

Serius.Saya peminat anda.


HOT & COLD tu melambangkan 2 perkara berbeza dan ada dalam diri aku.Tetiba cerita pasal dalaman diri.What the minah?Hot maksudnya panas dan cold ertinya sejuk.Semua orang tahu lah!!!Sebenarnya aku cepat marah dan cepat sejuk.Tu je derrr gua nak cakap.


Entry aku banyak pasal kehidupan aku yang kadang kadang aku dalam keadaan panas dengan sesuatu dan ada yang aku suka gila gila .Suka gula gula gila gila tula sejuknya.Ngeh ngeh ngeh.Sebab tula munculnya Panas Sejuk Pentas Hidup.

6 comments:

rara pinkmafia said...

hehehehe kelakar lah =) lambt sket takpe kot.

Anisa Hang Tuah said...

hot & cold

cool okeyhhh

DDFABULOUS.COM said...

cuaca skang sangattttt panas kannn...tibaaaaa...

Khairil said...

ingatkan Hot & cold air minuman saja...hahaha orang pun hot&cold juga....

Yuyu Musa said...

rara:hik3...


nis:yeke??aku x confident nih..kah3

Yuyu Musa said...

DD:Hehehe..sangat panas..:)


khairil:hehe.yup..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...