May 17, 2011

Jom Melukis Karya Termahal Selebriti Dunia

Tidur  13 jam adalah hobi dan merupakan kewajipan untuk aku. Tapi tu dulu , Kemudian hobi aku beralih kepada karya seni (Seni la sangat kau....) . Orang cakap bakat kalau ada perlu asah. Ehem ehem.Setakat tidur tu sesiapa je boleh buat . So,aku mulakan hidup baru dengan conteng conteng dinding.Puas conteng dinding, Aku cari kepuasan lain yang menjurus kepada kebijakan dan kemajuan.Aku terjumpa paint. Kenal paint?.Mula dari tula aku mengasah bakat.




Walau mata merah dan hidung senget sebelah, Namun aku tetap tak berputus asa .




Orang cakap kalau ada kaler kaler rasa hidup macam diwarnai dan happy sentiasa.Maka aku conteng dengan kaler kaler lagi.




Kalau ada tulisan.Itu adalah satu perubahan dalam gunakan paint.Maju maju.




Tangan tu seram je.Kerat  badan 14 bahagian ke apa?. 


Aku terus gapai mouse dan conteng conteng lagi sehinggalah aku terlukis wajah ini....



Sekali tengok macam Micheal Jackson ,Tenung lama lama nampak macam hantu.Sejak dari itu aku dah taknak lukis lagi.Bosan. Rasanya hobi paling terbaik untuk aku adalah tidur bukan melukis sebab aku tak mampu lukis orang cantik cantik.


PS : Aku memang tak reti cipta tajuk entry.Nasib la kau.Tapi kalau ada peminat Micheal Jackson sini , Nak beli lukisan paint aku ni ponnnggg boleh.Hihi.(Tetibe..)


11 comments:

Faiz Tapit said...

perghhh... kemah boh!

Ad-Dien said...

boleh melukis tuu..ok lah tu

Anisa Hang Tuah said...

hebat kau
:)

Pijahh' de-Arr said...

sbnrnya ia sngt cntik larhh..

=D

Pijahh' de-Arr said...

sbnrnya ia sngt cntik larhh..

=D

ainakhani said...

gambar last tu okay. kalau nak tau org yang pandai lukis paint heidi shafiq.

Yuyu Musa said...

paiz:takdop kemah2 pong boh...!

Yuyu Musa said...

ad dien:tu bkn melukis.tu conteng.ngeeee

Yuyu Musa said...

nis:kau tokguru aku

Yuyu Musa said...

pjah:hihihi,malu malu...

Yuyu Musa said...

aina:oh heidi??terus rasa nk jd kn dia mentor aku..hihihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...