Jan 10, 2011

saya blogger daripada TERENGGANU

Assalamualaikum..
cait.ini hari terakhir untuk berkenal kenalan antara blogger disini.guwa bukan orang Shah alam okeh.guwa orang Terengganu.terengganu kite lah.keh keh keh...

sesiapa terklik link daripada blog pilihan malaysia dan kemudian ke sini,salam kunjungan kawan!!
mung sume boleh panggil aku yuyu.boleh kan aku bahasakan loghat negeri sendiri?kang ade hok dok caye plop kang aku orang terengganu.

oh terengganu katne?
kat kuala terengganu jer...masa kecik kecik dulu aku duduk kat Chabang tiga.jalan kaki boleh sampai bandar Kt tapi sekarang ikut famili pindah ke area area Manir.jauh sikit la nak ke bandar Kt tapi dalam KT lagi lah.haha.

oh nak berhubung?
boleh boleh boleh..boleh add aku kat fesbuk.lepas tu jangan la gatal gatal pergi tanya hai boleh tak nak berkenalan..aku kompem kompem belok mu kekgi.percaye lah.hehe

menariknyer kat kampung aku ni ade sungai Nerus dengan ada Golpis(goreng pisang).
yang selebihnya aku kena berguru dengan tok penghulu dulu tanya sikit sebanyak..
okeh slamat kenal orang ganu kite!!!

4 comments:

Anisa said...

waa.org ganu..kawan karina imran..hhehe
hai haii

Patu said...

kak yuyu
nak order telor penyu boleh tak?

Yuyu said...

hahahha...nis,haiii kawan karina imran juga...hehe

Yuyu said...

patu:boleh boleh boleh....aku pon tak penah rasa telor penyu..hahahhaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...