Jan 31, 2011

welcome back!!!

tatap la korang semua sampai muntah yek.seminggu lebih gua tak hupdate belog weh.perghhh!!!perghhhh!!!
banyak aktiviti sepanjang minggu ni..tengok!!banyak tangan edit saya punya shawl..

so banyak tangan jugak la perlu digunakan untuk ubahsuai belog ni.

tunggu...
mungkin jadi macam ni...

oh tidak!!

macam ni kot?

cepat lariiiiiiiiiiiiiiii!!!


belog ni dalam proses siapkan header.
tukar domain baru.
nama belog 

so korang dari sahabat blogger yang tiba tiba masuk belog ni nampak macam serabut.
maaf yek..keh keh keh..

ps:seminggu tak menaip.bila taip ntah pape plak minah nih kan...



8 comments:

Syafiq Rosli said...

nak tiket wyg..haha

Shaofie said...

ok ok. tetap bersabar! hahah

►AdamXis◄ said...

As salam...sy dari sahabat blogger...baru turun padang...he3.wah gudluck laa utk blog baru yg berdomain nnt...semoga berjaya

Entry terbaru ►Sukan : Chong Wei vs Lin Dan (Terbuka Korea )

nazirulhazwan~ said...

patutla semak jer blog ni.haha
takdela, gurau2,
name blogpunye sugestion : bukan belog gades gedix

yuyu said...

syafiq:haha...boleh2..bila kau nak tengok?kah3...

yuyu said...

shaofie:hahaha...kena pikir masak2 dulu baru boleh tukar yg baik punya...

yuyu said...

adamxis:hahaha...thanxs,,..=)

yuyu said...

naz:haha..gadis gedix?kah3...aku taruk nama aku yg org kenal je kot.senang orang nak cari..keh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...