Jan 17, 2011

SAYAP PATAH

Menjadi perempuan cepat bosan amatlah bosan.semalam gua beriya riya tukar nama belog ke KIPAS ANGIN.kasi sejuk sikit.hari ni sejuk jugak sebab guwa belum lagi tukar nama belog ke SAYAP PATAH.apa kejadahnya asyik nak tukar tukarnya hah minah cantek,slim,cun?


hidup di zaman kejatuhan juga ibarat perlu memakai topeng SK11 sentiasa kerana malu teramat sangat.kejatuhan disini bukanlah bererti bagai jatuh empayar bla bla bla.(lupa empayar apa).kejatuhah guwa adalah jatuh merudumnya result midsem guwa baru baru ini.shit.apa bodohnya ntah minah cute,comel ,gebu ini?


sumpah guwa tak tipu.kalau dulu guwa bangun pagi nak ke kelas guwa terpikirkan nak gayakan tudung ala ala MAYSAA ke ala ala YUNA atau ala ala WARDINA SAFFIYAH?.kini tidak lagi.celik mata guwa pikirkan HEMATOLOGI.nak masuk toilet terlintas pula BIOKIMIA.nak cangkung atas mangkuk jamban pun seakan terdengar suara suara memanggil PARASIT.(jika watak dan subjek diatas anda tidak paham,abaikan perenggan ini.)

hana tajima dan yunalis zarai


gaya study guwa perlu berubah kembali kepada first semester.guwa nekad.tidak tipu.guwa nak fight.buku itu guwa.guwa hidup dalam buku.amacam???


ps:GUA PERLU SETITIS AIRMATA UNTUK SEJUTA SENYUMAN.semoga lecturer guwa ada jugak sorang dua baca entry ni dan menetes airmata dengan keazaman guwa.kalau takde,guwa rasa.....rasa oren...

10 comments:

efa said...

waah2 dah berubah header erk..hikhik hampir2 tak kenal dh eceh :P

Patu said...

kate dah.
tukar jadi air cond je.
haha

Ujang9897 said...

pic buat jeles

Anisa Hang Tuah said...

menjadi seorang gadis sangat memenatkan
apatah lagi menjadi seorang yang sering menanti-nanti
errkk
aku teremo

desperate mama said...

hahahahahaha....

yuyu, akak ada bagi award.... sudilah terima...

http://s-t-a-r-k-c-o-n-t-r-a-s-t.blogspot.com/2011/01/award-creative-blogger-award.html

yuyu said...

efa:dlm perancangan buat header n kekalkan nme blog..haha...nasib baik ade adaptasi bukan belog lelaki macho kan..keh keh keh

yuyu said...

patu:kau la buat aircorn.aku plak penghawa dingin..keh keh keh

yuyu said...

ujang:pic tuh yg jeles ngan aku..ngeee..

yuyu said...

nis:xpe2.aku memahami...penantian kau mesti ade penghujung..yakin nis...

yuyu said...

mama:akak,terima kasih...=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...