Dec 26, 2010

bercuti di luar negara.kau ada?

selepas alaun KKM masuk.guwa nekad ikut rakan seperjuangan ke sana.
bukan mudah bukanlah juga sangat sukar untuk ke sana.menunggu ketibaan kenderaan beroda roda itu amatlah bosan.sementara itu,sempat lagi kami mengabdikan photo photo sebagai kenangan.perlu kah cerita kah semua ini kah?


grrrrrr...



sila cari perbezaan gambar diatas.

sampai di SACC MALL shah alam,I konon konon la nak baiki jam dengan sendirinya walhal kaku bersama jam tersebut sehingga ayat "sudah! aku dah snap picture kau".
Untuk tukar bateri jam baru rasanya korang tak perlu sampai ke sini sebab sini mahal.rm18.biasanya rm10 jer okeh.


ini classmate I.hanya 5 minit I boleh sentap prosperity burger mekdi.sumpah sedap.slurrrppppp

pertama kalinya si pendek ini boleh kenyitkan mata dalam gambar.ini pun tidak sengaja akibat silau teramat.tapi tetap rasa hebat .


selepas promote eyeshadow,sekarang nak promote mascara.okeh.maskara Estte lauder adalah terbaik.cepat kering dan tidak meleleh.eyeshadow Estee lauder juga hebat.perghhhh!!!

makcik makcik!!!SACC mall ada sale sembonia,bonia,carlo rino dan macam macam lagi untuk habiskan stok tahunan.baju bonia kalau beli sekarang boleh dapat dari rm70 kot.sehingga 12jan ini.bolehlah beli untuk suami,abang,ayah dan semua!!!


guwa chow dulu la.esok midterm exam.
oh kejap!kembali kepada tajuk.
bercuti diluar negara.kau ada?
aku langsung tak pernah.

ps:siapa yang tak paham entri ni sila tengok gambar sahaja sebab guwa yang menulis ni pun tak paham motif sebenar.keh keh keh....

3 comments:

desperate mama said...

setuju!!!!!... mascara n eyeshadow estee lauder memang best!!!!

yuyu said...

mama:haha...kita 1 taste...bleh la jmpe nnt cari mekup...haha

alinac lover said...

mekap mahal eh..xmampu hehehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...