Dec 4, 2010

hidup anak remaja!

dan guwa memang rindu lu betul betul nih.semalam pukul 4 pagi guwa balik hostel.mampos kalau mak guwa baca entry nih.pukul 8.30 malam guwa pergi  funfair kat depan stadium melawati shah alam,kemudian ke uptown shah alam.puas berlegar legar di shah alam guwa pergi ke putrajaya.tengok lampu kat sana.cantik woo.tapi apa kaitan rindu dengan guwa jalan jalan?aisshhhh.

kawan syamimi namanya alip dan farid bawa guwa,mimi dan linie jalan jalan.dah lama tak keluar sebegini.hidup disaat remaja.baru boleh cerita kat anak anak nanti

"mama dulu dulu lepak kat putrajaya pukul 3 pagi.bla bla bla....".terus anak guwa bersemangat nak ikut jejak langkah maknya,bagus bagus.



mula mula guwa diam je dalam kereta.kat funfair guwa mengantuk.bila guwa main mainan yang pusing pusing tu apa nama ntah,orang lain menjerit.apa kejadahnya nak menjerit sebab guwa rasa nak tidur je lepak atas tu.tak mencabar.kah kah kah.

kat uptown pula kami pergi sana semata mata minum jus buah.1 gelas rm4.50.so,minum air jela.tak makan.duit dah habis kat funfair tadi.tapi kat sini baru la mata guwa terbeliak sikit sebab tengok farid kamil kat  tv.kat tv?apekah?

guwa sembang sembang la pasal lagenda budak setan.farid pun pernah layan juga movie ni.ingatkan wanita berjiwa keibuan macam guwa je tengok.kah kah kah....


syamimi taknak kasi guwa tidur dia ajak alip pergi karok.huahuahua.tapi ramai sangat orang.kami pun blah pergi ke putrajaya.tapi kat sana dorang lepak ,guwa pula ambil port tidur dalam kereta.aman.


siapakah!




yang kanan tu linie dan muka monyok tu ehem ehem...


kitorang relax relax ambil gambar tiba tiba ada bunyi.
hah!farid!!!telah keluarkan sebutir boommmmm!
kah kah kah


9 comments:

azana said...

hahaha....

mia said...

huwaaaaa...bestnyeeee...yuyu ni kan..geram mia..org tnye shah alam kt mane???

yuyu said...

azana:hahahaha

yuyu said...

mia:haha...kat seksyen20 yang...haha

saya syamimi said...

yeaahhh! syamimi ske port yuyu tdo lam kete.hahahahha...
gammbo..gambo pleaseeee

yuyu said...

mimi:hahahaha....mimi sempat lg amek gambo lam kete..

alip said...

pergh nsib bek bom x bau...

Un Phat Lee said...

kah kah kah.ade macam bunyi machine gun tak?

yuyu said...

alip:tula pasal...haha

lee:bunyi mcm mercun bawang je..kah3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...