Dec 25, 2010

dulu aku ada hamster tapi mati ditelan kucing.kalau ku tahu kucing yang mana akanku bedah kucing tu masa itu juga

lu tak rasa kucing tu buta ke boleh telan hamster yang comel?


p/s:kalau jumpa kucing buta tolong hubungi guwa.sekian.babai.goodnite.


6 comments:

Shaofie said...

weh, aku nye hamster dulu pun aku syak kucing makan. sebab siyes tinggal bulu je. dalam dier sume hilang. pastu berdarah satu sangkar. penatlah aku mencari... ish, kalau lah aku dapat siapa yang makan tuh, memang aku masak asam pedass...

luna Q jimat said...

sungguh kejam itu kucing..tp kan kdg2
mak hamster pun buley makan anak sendiri..sejak dr kejadian itu, sy dah x sanggup nak bela hamster da.. T_T

yuyu said...

shaofie:fuhhh mmg kucing suke sgt eh makan hamster?skrg jgk aku anti kucing...huhu...kau masak la asam pedas lepas tu kau makan.kompem kau hansem lepas tuh..keh3

yuyu said...

luna:tapi aku beli hamster ni sekor je.xde mak.hehe..skrg kau ada brape ekor hamster?jangan buang tau..kasi kat aku la...hehehe

Heidi Shafiq said...

hamster aku senasib dgn hamster ko.. hahaha..

yuyu said...

heidi:klaw camtu kita bela hamster baru dan kawenkan dorang nak?hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...