Apr 7, 2011

SALAH PAHAM


entry ni bosan dibaca.harap maklum.




hari ini kelas pukul 9 pagi,bagi kami (batch aku) yang takde kenderaan sendiri,wajib kena bangun sebelum pukul 7 pagi dan berebut naik bus ke kolej.2 jam selang masa nak ke 9 pagi tu diisi dengan sambung mimipi semalam di surau dalam kolej.



tengah tidur dalam surau dan menanti kelas pukul 9 pagi,tiba tiba kami dapat berita KELAS ENGLISH PUKUL 9 PAGI BATAL.okeh fine.semua sambung tidur.NEXT CLASS PUKUL 11 PAGI SUBJEK SITOLOGI.

dalam 25 orang tunggu dalam lab patologi.13 orang lagi ke sitologi.serius!aku tak tahu pun kena pergi lab sitologi sebab minggu lepas kelas kat lab patologi.kami lewat 10 minit sebab berita baru  sampai bahawa lab hari ini di lab sitologi.


kami tidak dibenarkan masuk lab sitologi.hanya 13 orang kawan kami bernasib baik dapat masuk sebab mereka awal 10 minit ke sana .maka,saya dan rakan rakan tunggu diluar lab sitologi.dengan harapan,amali pewarnaan hari ini saya dan rakan rakan dapat lakukan bersama.ngeh ngeh ngeh..


WAJARKAH????

lewat 10 minit je pun.tu pun sebab SALAH PAHAM.kami dibawah KKM(kementerian kesihatan malaysia),surat amaran kalau di berikan kepada KKM,alaun kami akan di sekat.nak makan apa weh???kami menumpang kolej swasta.kolej orang lain.Terima kasih tumpangkan kami.=)


BUAT ORANG ATASAN,TOLONGLAH CARI KESALAHAN KAMI LAGI...PLISSSSS...tolong juga datang ke delta hostel tengok kami hidup.tolong juga naik bus bersama kami.tolong duduk tempat kami..

dasar !!!


BUAT LECTURER PAGI TADI,KAMI MINTA MAAP LEWAT 10 MINIT.SILAP KAMI TAK PEKA JADUAL KELAS.


ps:bila buat entry ni,aku rasa macam aku wakil penduduk kampung yang nak kerajaan tarik balik kilang pelupusan sampah yang bau harum kalahkan perfume pink coral.



9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comel katun kau
aku sukaa.
kretp kau..

yuyu lar said...

kau perli ke perli ni nis??
kehkehkeh...

ko kan tok guru aku...

Faiz Tapit said...

ceh, apa kejadah nye sampai cmtu skali?
grrr... meh sini nak leku pale mereka2

yuyu lar said...

paiz:dah nasib camni..nk wat caner...leku eh?hahaha...

*cimOt* said...

wat the force la org tu..benci aku org camtu..org atasan mmg cam hampesss..

yuyu lar said...

cimot:silap kami tak alert sebenarnya..hehe

Suzy Nor Arniza said...

menci menci menci...x prihatin tul...sian kwn saya di pitipiel...huhu

aLieF si Muncung ManiS said...

lain kali yuyu jgn dtg lambat lagi k..huhu

yuyu lar said...

zy:nak wat caner zy...sob sob sob

alief:aku tak lambat la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...