Apr 27, 2011

Klip Video Seks Anuar Ibrahim part 2

kasi korang terperanjat sikit tiba tiba blog aku ada entry klip video seks.tak terperanjat eh?tak lucah jugak ye?.hehe.terkejut aku bila terjah Blog Faizal Fredley pasal klip video seks papa Nurul Izzah.aku taknak cakap banyak sebab kalau berita ni tidak betul akan menimbulkan fitnah .ye dak ?hehe..



mungkin pelanduk 2 serupa.kita mana tahu kan?tapi dah menjadi tajuk buletin utama Tv3 malam ini.hehe.klip video dalam durasi 47 saat tu menunjukkan lelaki dan wanita dalam keadaan bertuala dan kemudian berbogel.selebihnya korang tengok sendiri kat youtube.

sebelum ni pasal klip video seks datuk 'T' ,sekarang muncul pula klip video seks ahli potilik pembangkang.macam macam la kan agenda politik negara.hehe.




17 comments:

Faiz Tapit said...

hish... suke beno mende gini! ish3

yuyu lar said...

paiz:ait...mane ade...org bdk baik lah...haha

m!lo bsUk !! said...

macam2 ..yg tak malunyer pegi tayang kan video tu kat berite nape ? jelas sgt nak mengaibkan org . ish3

eh , emo plak . hahah

zey said...

politic is dirty.

Patu said...

akak yuyuyu
mane seksnye? tak nampak pun :[

misz myza said...

xmo share video ka??? hehehehehhe.. ohh.. kenapala politik malaysia macam ni.. benci nye bila dgr berita2 x senonoh ni...

MagikaKotak said...

oh ni ka rakaman cctv tu? napa ada org ketiga plak dlm tu,siap p ejas 'cctv' plak..hehe.. lawak tol video ni.. napa x p tgkap ja pengedar cita lucah ni..hampeh tol

strawberrycincau said...

aishhh,,,. tak suka politik... politik skrng agak... agak... agak.. demmm!! siyes.. x suke politik...=(

OreO HitaM said...

Lebih baik kita ambik langkah dgn hanya memerhatikan dan sambil berfikir..nama pun politik baik kerajaan mahupun pembangkang..kita dah tak tau mana 1 yg betul

yuyu lar said...

milo:yup!

yuyu lar said...

zey:stuju!

yuyu lar said...

patu:ko pandang ngn mata spek sbb tu x nmpk...try pndang kot mata hati...

yuyu lar said...

misz:nnt kotor plk blog suci nih...kah3

yuyu lar said...

magika:nmpk sgt dibuat2 kn vdeo nih?

yuyu lar said...

strawberry:same la kite..hehe

yuyu lar said...

oreo:bpikir dgn bijak..hehe

Muhamad Zaki Zafir said...

boring tgk berita, hari2 ade je cerita ni.haha.lgpn yg dedah video seks ni pun prnh rogol budak bwh umur dulu, so xkn la kita nk caya kt dia jgk kan. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...