Apr 9, 2011

Tanda Tanda Lelaki Jatuh Cinta

Duhai rakan taulan.tiada perkara lain selain ke selain gambar ni kau tertag aku kat facebook?




  1. Dia bersungguh memutar belitkan keadaan.
  2. Dia sentiasa berlagak macho
  3. Dia banyak menipu
  4. Dia berusaha sedapkan hati perempuan untuk memikat tetapi bila dapat dia sengaja lukakan hati perempuan.
  5. .Dia sentiasa memuji perempuan untuk kebaikannya
  6. .Dia selalu mengutuk perempuan di belakang dan depan-an
  7. Dia tidak suka perempuan mekup tebal tetapi yang tu juga dia pandang tak kelip
  8. Dia mudah berubah hati 
  9. adakalanya dia jujur tak bertempat
  10. Dia menjadi berani bila berada dalam kumpulannya
  11. Dia kadang kadang je caring
  12. Dia merasa hebat bila melucah
  13. Dia selalu campak tuala merata tempat
  14. Dia akan selalu menggatal
  15. Dia kerap tengok porno
  16. Dia cuba jeling perempuan lain walaupan aweknya disebelah
  17. Dia membuat alasan dimana mana saja
  18. Jika didepan bakal mertua,sopannya mengalahkan anak dara tetapi dibelakang adalah sebaliknya...
  19. Apabila ada peluang,dia akan mengambil kesempatan
  20. Dia menggangap perempuan bagai baju boleh pakai buang dan tukar tukar.
  21. Dia tidak akan  bersimpati keatas perempuan yang terlalu sayangkannya
  22. Tidak semua lelaki adalah lelaki,kebanyakkannya adalah GAY!!

korang tak payah la klik next dan next aplication tu yek.aku dah bagi jawapannya.ngeh ngeh ngeh..

7 comments:

Faiz Tapit said...

sumenye gay?? homaigod

iz said...

hurm,camnie rupanya.tapi x arr..bila lelaki jatuh cintan,dier bukak youtube dgr lagu bila cinta..haha..tapi bkn akula..org ckp..

Abang Long said...

Salam...tu bukan jatuh cinta! Tu hilang akal kut..hehehe

aiEz said...

bAca yg no 3 pun dah rasa lain macam da td,hoho..

vampire's lovex said...

huuuuuu~



ni tanda2 lelaki miang...haha

Suzy Nor Arniza said...

terer ko bace lelaki...kekeke

Anonymous said...

hahaha...cam frust je ngan laki...marah nie ngan laki...sape yg curi hati yuyu nie...smpi jadik tak keruan nie..he3..kalo yuyu suke laki tu..teruskan mengorat...bule dapat punye...tp..tgk la jugak laki tu camner...jgn salah suke lak...nnti jiwa yg merana...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...