Mar 21, 2011

100 perkara perempuan jelik tengok perempuan


gambar hiasan



1.tengah tidur kemudian jiran sebelah bising bergayut jerit maki hamun atau gelak ketawa dengan pakwenya.

"apa kau ingat kau sorang ada pakwe?hah?"


2.tengah syok main boling masuk longkang tiba tiba satu group lelaki tolong perempuan pakai heels 5 inci main boling.siap ajar cara pegang dan baling bola lagi.

"kok ye pon nak tunjuk hero,baik kau ajarkan dia cara pakai kasut boling dulu"


3.perempuan buruk burukkan pakwenya masa gaduh tapi bila berbaik burukkan kawan yang dia  dicari dulu.


4.gedik bergatal dengan pakwe/tunang/suami orang.


5.kulit muka mulus bukan macam tepung gomak.opppps!


tiba tiba mata aku kuyu,kaki aku kebas dan badan letih sangat,lupa siang aku tak tidur.tidur  tak cukup.8jam belum cukup untuk tidur.aku perlu tidur.walau drama korea banyak lagi aku tak habis tengok.aku perlu tidur.walau 95 perkara perempuan jelik tengok perempuan aku tak habis story lagi.aku kena tidur.arghhhh!!!

bersambung...

good night dunia!


8 comments:

Ifti Larina said...

LOL !

yuyu lar said...

japgi la akak smbung ye dik...ngeh ngeh

yatie Awang said...

eemmm...tidolah....pa pagi.....tp jangan tampal bedak sejuk nanti jadi tepung gomok lak....huhu....

yuyu lar said...

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz...yatie,kena phm mksud sebenar benarnya...

Faiz Tapit said...

gambar atas tu... raawwrrr

iz said...

errr...

Cempaka R.Minta said...

hii cempaka datang

teNgkU jOeH said...

asal gmbr tu mcm lu je


hahahhahah......


cm x hot je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...