Mar 16, 2011

tips glamour dan menyerlah gaya selebriti

 anda ingin kejar impian menjadi selebriti?sepeti jeniffep lopez atau masklulin seperti erique iglasian?atau mahukan gaya dipandang mewah seperti paris hilton??


be like me??ouchhhh!!!!
credit:mr google


Sedang duduk tak bangun bangun sebab malas,aku terbaca la tips menyerlah dan glamour di majalah budak awal remaja.tapi tips ni aku dah ubah hampir 99%.harap lagi berkesan daripada tips sebenar.


1.Memakai cermin mata hitam yang besar dan gayakan ke tepi tasik atau sungai tempat ramai orang kemudian memancing. pastikan waktu sebenar juga gelap iaitu malam.



2.Memakai kasut tumit tinggi ke pasar.nak glamour mestilah pada tempat yang ramai orang.Pakai cincin besar dan berkilat sekilat pengasah dan pisau yang digunakan pemotong daging di pasar .



3.Berpakaian sentiasa ber’bling’ bling.senang dicam dari jauh terutamanya berada di pasaraya besar sebesar one utama mungkin.



4.Setiap hari pastikan memberikan tandatangan kepada kawan kawan.pada mulanya mungkin teman teman anda saja yang relakan diri meminta tandatangan,lama kelamaan orang tidak dikenali juga akan mahukannya.sila lah cuba.



5.Jika berada di tempat awam,pastikan alarm telefon sentiasa di ON kan.apabila berbunyi ,off bunyi dan buat buat gaya angkat telefon.kemudian berbual sesuka hati.konon anda sangat sibuk mengalahkan Bush mencari Osama Laden.



6.Anda kenal glitter?rugi tak beli weh.beli lah dan sapu ke seluruh kulit.I tell you,senang nak dapat job nanti.pakai seluruh badan okeh.paling berkesan pada bahagian muka.



7.Nasihat aku,kau carilah identity sendiri.kat sini contohnya gaya bergambar.buatlah posing gaya orang tak pernah buat.nak buat macam mana?kreativiti sendiri okeh.



8.Sentiasa senyum walau melihat lalang ditiup angin dan lembu sedang bersama rumputnya.



9.Seminggu sekali atau tiap hari buatlah konsert kecil kecilan dirumah.jangan lupa panggil rakan dan teman serta jiran.lagi bagus konsert tu digelar konsert amal.


10. membawa binatang ternakan kemana mana anda pergi.

credit picture:mr google.
tips asal:YEZZ

ps:sekarang broadband aku dicut.maka aku taip guna microsoft word.kau tengok tulisan aku tak jadi arial kat atas.mahu banyak kali aku edit masuk sini tapi tetap degil.kalau ni entry ni kertas,aku bako jer.bako je,grrrrr.

6 comments:

cintailmu89 said...

glamer sgt jadinya kang kalau ginila gamaknya..hahaha

PeNgEmiS dUniA said...

hahaha . salah tu , pakai spek mata hitam dalam shopping complex baru betui . hahaha

Anisa Hang Tuah said...

hehehhee.bagus tips kau ni.kalau aku buat kompem dpt pakwe
haha

Yuyu said...

iz:hahhahaha...klu nk glamer bleh la guna tips nih..heheh

Yuyu said...

pengemis:kalau kat shoping compleks da biasa tp bleh jgk...klu pakai tengah malam lg org tengok gojes..hahhaha

Yuyu said...

nis:aku wat gak r...dlm 2,3 org pakwe cukup dh..hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...