May 10, 2011

Saya Sayang Emak Saya

Rasanya demam hari ibu aku tak kebah lagi.Macam aku pula ibu kan.Pagi lagi pada hari ibu aku bangun dan terus telefon emak.


"Mak,Selamat Hari Ibu." Sedikit sebak getar suara aku .


"Terima kasih."


"Adik bagi hadiah apa?."Tujuan aku telefon nak tahu adik bongsu aku bagi hadiah bunga dan kad lagi ke tahun ni.Suka bebenor dia dengan bunga dan kad buatan sendiri tapi tiru bulat bulat ayat kad hari ibu dekat kedai.


"Tak bagi apa apa.Mak dah pesan jangan bagi hadiah.Yu pun tak payah kasi hadiah la."


"Hahahahaha." Aku gelak .Sedikit curiga.Kenapa emak taknak terima hadiah.


Aku baru je plan nak bagi....



Handbag PRADA




High heels JIMMY CHOO


Atau paling kurang aku nak bagi...


Banglo mewah dan...



Banglo ditengah lautan yang dikelilingi padang golf.Seronok sikit emak aku main lari lari dengan ayah.Tak gitu?


Disebabkan emak taknak hadiah dan aku terasa terharu sangat.Maka aku selongkar locker cari T shirt mewah aku yang dibeli di Cmart,Changlun,Kedah.




Bila pakai terus rasa aku anak solehah sebab t-shirt ada tulis "SAYA SAYANG EMAK SAYA".

3 comments:

Khairil said...

lawa t-shirt tu...awat tak cari yang tulis "saya anak emak saya"...confirm anak emak awak...

Faziera193 said...

alololo sweetnye.. ^___^


htpp://faziera193.blogspot.com

teNgkU jOeH said...

alamak....

da bpe mggu xbalek umah ni


adoi......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...